Доставка та повернення

Доставка

Ми співпрацюємо з усіма найпопулярнішими транспортними компаніями, щоб якість обслуговування клієнта була найкращою на всіх етапах.

У розділі "Доставка та оплата" Вам буде запропоновано доставити товар кур'єром, а також Новою Поштою та Укрпоштою.

Якщо Ви бажаєте отримати товар іншою поштовою компанією, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером.

 

Повернення

На всі товари, представлені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів». Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів та послуг та виробниками, виконавцями, продавцями та визначає механізм реалізації державного захисту їх прав.

Повний текст закону можна знайти на сайті Верховної Ради України.

Закон дуже чітко регламентує всі аспекти обміну та повернення товару продавцю і ми виробляємо обмін товару та повернення грошей за куплені товари у суворій відповідності до Закону.


Нагадаємо основні положення:

Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримано таких умов:

• присутні всі документи товару (інструкції, гарантійний талон, квитанція чи товарний чек, підтверджують купівлю);

•комплектація та товарний вигляд збережені без змін - залишилися всі ярлики, наклейки, упаковка, вся комплектація;

• товар не використовувався.

Обмін та повернення товару неналежної якості. Якщо після купівлі товару в процесі використання виявився будь-який дефект, то згідно зі статтею 8 Закону товар може бути обмінений або повернутий за дотриманням таких умов:

Якщо дефект взагалі не може бути усунений

• якщо усунення дефекту займає понад 14 днів

•якщо після усунення дефект знову виникає, і його повторне усунення займає більше 14 днів


 

Гарантійне обслуговування

На всі товари в магазині діє гарантія від 2 тижнів до 1 року. Гарантійний термін вказується у гарантійному талоні, що йде разом із товаром.

 

Умови гарантійного ремонту:

 1. Товар не приймається на гарантійний ремонт без гарантійного талону або пошкоджених пломб. У цьому випадку лише платний ремонт.

 2. Якщо виявлено, що товар не працює з вини покупця (наприклад, з видимими механічними пошкодженнями; якщо виявлено пошкодження, спричинені потраплянням усередину сторонніх речовин, рідин), то ремонт відповідно буде платним.

 3. При відправці товару в ремонт прохання вкладати в посилку опис того, що не працює (наприклад, не зв'язується з такими блоками... на яких машинах пробували діагностику). Це прискорить перевірку вашого приладу та допоможе вирішити проблему в найкоротший термін.

 4. Перед відправкою приладу переконайтеся, що він неробочий. Практика показує: зі 100% відправлених назад приладів, 70% - робітники, просто люди не можуть або софт поставити (налаштувати) або працювати приладом.



Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі недоліки виробу:

  • пошкодження, спричинені невідповідністю стандартам живлення (перезаряд на машині)
  • пошкодження, причиною яких стало неправильне розташування контактів діагностичного роз'єму OBD-II
  • якщо дефект викликаний неправильним підключенням до роз'єму, відмінним від OBD-II, наприклад, шляхом використання перехідників;
  • після використання програми стороннього розробника (не з CD) або оновлення, що спричинило зміну "прошивки" адаптера
  • неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення